DEŇ REŠPEKTU 2025: Slušnosť je prejavom sily, nie slabosti
Späť

DEŇ REŠPEKTU 2025: Slušnosť je prejavom sily, nie slabosti

Ako generálny partner DŇA REŠPEKTU 2025 sme potvrdili svoj záväzok podporovať projekty, ktoré menia spoločnosť k lepšiemu.

Viac než 18-tisíc detí z rôznych kútov Slovenska sa 22. septembra 2025 zišlo na futbalovom štadióne City Aréna v Trnave, aby spoločne oslávili hodnoty, na ktorých záleží – rešpekt, toleranciu, priateľstvo a spolupatričnosť. MSM GROUP ako generálny partner Dňa rešpektu 2025 potvrdilo svoj záväzok podporovať projekty, ktoré menia spoločnosť k lepšiemu.

Podujatie prinieslo silné posolstvo: Byť slušný je COOL. Cieľom Dňa rešpektu bolo povzbudiť mladých ľudí, aby sa nebáli byť tolerantní, postaviť sa proti šikane a všímať si potreby druhých. Ako zaznelo v hlavnom posolstve dňa – každý z nás môže byť súčasťou zmeny. Atmosféra bola výnimočná. Deti z celého Slovenska, vrátane tých, ktoré pricestovali mimoriadnymi vlakmi z východu, zaplnili tribúny a s iskrou v očiach sa zapojili do programu plného hudby, športu a inšpirácie.

Vďaka našej podpore sa podarilo zorganizovať podujatie, ktoré nielen zabavilo, ale aj otvorilo dôležité spoločenské témy. Spolu sme ukázali, že na problémy nik nie je sám. Organizátori podujatia: „Vaša podpora nám umožnila vyčarovať deťom úsmevy na tvárach, splniť ich sny a zjednotiť ich v duchu rešpektu a spolupatričnosti. Ukázali sme im, že na svoje problémy nie sú samy a že sila komunity a vzájomnej podpory je tou najlepšou odpoveďou na šikanu a nenávisť.“

Známe osobnosti, športovci aj detskí hrdinovia

Na pódiu sa počas dňa vystriedali známe tváre kultúry, športu aj hudby. Deti mali možnosť stretnúť svoje idoly, spoločne si zaspievať, zasúťažiť a naučiť sa, ako môžu aj malé skutky láskavosti meniť svet. Nechýbali športové legendy, policajti, vojaci, záchranári ani moderátori, ktorí prispeli k tomu, že z trnavského štadióna sa na jeden deň stal symbol spolupatričnosti.

Podpora Dňa rešpektu zapadá do dlhodobého smerovania MSM GROUP – stáť za projektmi, ktoré majú zmysel, formujú hodnoty mladých generácií a prispievajú k zdravšej spoločnosti. Ako generálny partner sme hrdí, že sme mohli byť súčasťou dňa, ktorý motivoval tisíce detí veriť v dobro, priateľstvo a rešpekt.